Mortierbrigade pakt Het Warmste Inpakpapier uit

Crea / News

De Warmste Week lanceert dit jaar een nieuwe versie van Het Warmste Inpakpapier, waarmee je de 2088 goede doelen van De Warmste Week kan steunen. Mortierbrigade verpakte dit heuglijk nieuws in een campagne.

Het Warmste Inpakpapier zal de komende weken te koop zijn in alle winkels van Colruyt Group. De opbrengst hiervan wordt verdeeld onder de 2088 goede doelen die je dit jaar via De Warmste Week kan steunen. Een cadeau krijgen dat ingepakt werd met Het Warmste Inpakpapier, voelt dus extra goed.

Credits
Client: VRT
Client contacts: Elisabeth Roelandt, Danny Van der Elst
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Frédéric Delouvroy, Michiel Baeten
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Anneleen Vande Voorde
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
Production Company: The Breakfast Club
Director: Serdar
Producer: Dagmar Duportail
DOP: Michel Dierickx
Art Director: Emma Hellabaut
Editor: Dimitri Sterkens
Post-production: The Breakfast Club
Grading: Virgil Leclercq
Soundstudio: Audiotheque