Mortierbrigade verwelkomt nieuwelingen

Bij Mortierbrigade lopen enkele nieuwe gezichten rond: Emma Poorters als social creative (zij komt van Boondoggle), Elien Van Meensel als digital producer (zij was eerder aan de slag bij RealDomen en Havas), Doris De Smet als head of planning (ook zij was eerder bij Havas terug te vinden) en Kato Vochten als junior creative (zij was de winnaar van Young Dogs Award, StuMPA We Media en ACC Copywriting Masterclass) samen met Adriaan De Laender.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





