Mortierbrigade wil Jeff corrigeren

Jeff Hoeyberghs, gespecialiseerd in plastische chirurgie en uitspraken die zelfs vanuit hyperneutraal standpunt als 'een beetje vreemd' mogen worden beschouwd, was deze week kop van jut na uitspraken over "de vrouwen".
De Morgen en Mortierbrigade lieten zich van hun beste kant zien en deden via een post op de sociale mediakanalen van De Morgen een voorstel... Deze advertentie sluit tekstueel en visueel aan bij de 'Duidelijk'-campagne die eerder het licht zag.
Credits
Client: De Morgen
Client contacts: Charlotte Ghekiere
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Frédéric Delouvroy & Michiel Baeten
Copywriter : Adriaan De Laender
Lead Producer: Tuyen Pham
Social Media Creative: Tom Baetens
Cross Media Designer/DTP : Vito Latorrata
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]