Mortierbrigade wil Jeff corrigeren

Crea / News

Jeff Hoeyberghs, gespecialiseerd in plastische chirurgie en uitspraken die zelfs vanuit hyperneutraal standpunt als 'een beetje vreemd' mogen worden beschouwd, was deze week kop van jut na uitspraken over "de vrouwen". 

De Morgen en Mortierbrigade  lieten zich van hun beste kant zien en deden via een post op de sociale mediakanalen van De Morgen een voorstel... Deze advertentie sluit tekstueel en visueel aan bij de 'Duidelijk'-campagne die eerder het licht zag.

Credits

Client: De Morgen

Client contacts: Charlotte Ghekiere

Agency: mortierbrigade

Partner & CEO: Jens Mortier

Partner & Executive Creative Director: Joost Berends

Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives: Frédéric Delouvroy & Michiel Baeten

Copywriter : Adriaan De Laender

Lead Producer: Tuyen Pham

Social Media Creative: Tom Baetens

Cross Media Designer/DTP : Vito Latorrata