Mortierbrigade zaait mooie herinneringen met DreamLand

De lente komt dichterbij en de goesting om je tuin lente- en zomerklaar te maken groeit. Nog te weinig mensen weten dat je alles om dat te doen, kan vinden bij DreamLand. Van groot buitenspeelgoed zoals schommels, glijbanen en trampolines tot tuinmeubels zoals loungesets en tuinsets. De awareness hierrond wordt door Mortierbrigade verhoogd met onder andere een nieuwe radiocampagne. In de spots horen we mensen aan het woord die duidelijk maken waar de aankoop van een nieuwe tuinset of schommel écht om draait: de zwoele zomeravonden die je met je vrienden rond de tuintafel zal meemaken, de uren plezier die je kinderen zullen beleven op de schommel… Kortom, de mooie herinneringen die je in je tuin zaait.
Credits
Client: DreamLand
Client contacts: Isabelle Thienpont, Elisabeth Verhaeghe & Annick Swaelens
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten & Frédéric Delouvroy
Strategy: Dorien Matthijssen
Lead Producer: Lore Meert
Producer: Margaux Mariens
Production Company: Het Geluidshuis
Voice director: Koen Brandt
Sound engineer: Bram Coumonts
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]