Mortierbrigade zaait mooie herinneringen met DreamLand

Crea / News

De lente komt dichterbij en de goesting om je tuin lente- en zomerklaar te maken groeit. Nog te weinig mensen weten dat je alles om dat te doen, kan vinden bij DreamLand. Van groot buitenspeelgoed zoals schommels, glijbanen en trampolines tot tuinmeubels zoals loungesets en tuinsets. De awareness hierrond wordt door Mortierbrigade verhoogd met onder andere een nieuwe radiocampagne. In de spots horen we mensen aan het woord die duidelijk maken waar de aankoop van een nieuwe tuinset of schommel écht om draait: de zwoele zomeravonden die je met je vrienden rond de tuintafel zal meemaken, de uren plezier die je kinderen zullen beleven op de schommel… Kortom, de mooie herinneringen die je in je tuin zaait.

Credits

Client: DreamLand 

Client contacts: Isabelle Thienpont, Elisabeth Verhaeghe & Annick Swaelens 

Agency: mortierbrigade

Partner & CEO: Jens Mortier

Partner & Executive Creative Director: Joost Berends

Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives: Michiel Baeten & Frédéric Delouvroy

Strategy: Dorien Matthijssen

Lead Producer: Lore Meert

Producer: Margaux Mariens

 

Production Company: Het Geluidshuis

Voice director: Koen Brandt

Sound engineer: Bram Coumonts