Na drie jaren van intense samenwerking schakelen MostWanted en Sodexo een versnelling hoger met de lancering van het nieuwe Sodexo4you.be. Dit wordt de niet te missen afspraak voor alle gebruikers die hun koopkracht willen verhogen. De kern van het project is Charlotte, de officiële mascotte die nu alle initiatieven van Sodexo4You overkoepelt. Joviaal en alomtegenwoordig begeleidt zij de gebruikers bij het ontdekken van een nog rijkere content, die meer thema's biedt en georganiseerd is rond twee grote pijlers: informatie en exclusieve incentives.
Aan de basis van deze reorganisatie ligt een belangrijk werk aan de user experience en het functionele aspect van het project. Sodexo4you.be positioneert zich immers voortaan ook als een van de belangrijkste kanalen om de Sodexo-account te beheren. Een beveiligd privégedeelte laat bijvoorbeeld de gebruiker toe om zijn transacties en zijn persoonlijke gegevens in detail te raadplegen. Een nieuw, luchtiger logo brengt de essentiële finishing touch aan een complete rebranding, die moderniteit en een betere afstemming op de visuele waarden van Sodexo wil combineren.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]