De toekomst van Brussels Airlines is niet helemaal zeker, maar de maatschappij blijft er stevig invliegen. Het Brusselse strategische bureau Mountainview aheeft een leuke activatiecampagne ontwikkeld voor Brussels Airlines. Het concept: de wedstrijd Loop, die de deelnemers de kans geeft om tickets te winnen voor twintig Europese bestemmingen: Barcelona, Milaan, Napels, Oslo en ga maar door. Ook te winnen: honderd loops! Het wedstrijdspel begint met een videoclip die een tekening of schets van een stad laat zien: een van de steden die deel uitmaken van de bestemmingen van Brussels Airlines in Europa, waarnaar zij zelf vluchten uitvoeren. Het doel van het spel is om aan de hand van de tekening/schets de naam van de stad te raden en zijn/haar antwoord binnen een bepaalde tijdsspanne in het daarvoor voorziene veld in te typen. De wedstrijd viert de eerste verjaardag van het Loop-loyaltyprogramma van Brussels Airlines.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]