Mulder en Focus doen u honger krijgen

Crea / News

Mulder 40Mulder schotelde Focus Advertising een heerlijke opdracht voor: de succesvolle ontbijtgranenproducent in een nieuw jasje steken én van Mulder een aantrekkelijke werkgever maken. l a mis Focus Advertising sur un travail délicieux: mettez le céréales de petit déjeuner réussies dans une nouvelle veste et faites de Mulder un employeur attrayant. Het Roeselaarse Mulder Breakfast Cereals is al jarenlang een Europese expert in private label-ontbijtgranen met klanten in meer dan 60 landen. De kans is dus groot dat ook jij al hebt genoten van ontbijtgranen die geproduceerd zijn bij Mulder. Dit jaar was het tijd voor een volgende stap. Mulder schakelde Focus in voor het restylen van website en logo én vroeg het bureau van Mulder een aantrekkelijke werkgever te maken.

De bestaande Mulder look & feel vroeg om een update. Zo ook het bedrijfslogo. Met enkele elegante aanpassingen maakte Focus het Mulder logo 2017-proof. Geen revolutie, maar een evolutie, mét behoud van de gekende ingrediënten. Voorts stond ook de vernieuwing van de website op het menu: een nieuwe, frisse fotografie, kakelverse copy en een vormgeving die goesting doet krijgen.Mulder 50

Mulder Breakfast Cereals breidde de voorbije jaren fors uit, zowel op het vlak van infrastructuur als op het vlak van medewerkers. Vandaag wil Mulder dan ook tonen hoe aangenaam het er werken is. En aldus nam Focus Mulder mee in een employer branding verhaal. Een eerste fase in deze zoektocht naar het juiste imago stond in het teken van interviews en groepsgesprekken. De informatie die het bureau hieruit destilleerde, werd samengebracht in een Employer Value Proposition of “het geheel van waarden waar Mulder als werkgever voor staat”. Vanuit deze waarden kwam men tot een creatief campagnebeeld voor rekrutering. Wie grote honger heeft naar een lekkere job, weet vanaf nu dus waar naartoe.
Mulder 60