Mutant maakte de allereerste nationale tv-campagne van Maasmechelen Village. "Mensen kennen ons voor onze outlet shopping, maar we hebben nog veel meer te bieden. Het is een geweldige plek om de dag met het hele gezin door te brengen. Met deze campagne willen we een noodzakelijke emotionele laag aan ons merk toevoegen," zegt Sofie Geyskens, marketingdirecteur bij Maasmechelen Village.
De populaire Vlaamse winkelbestemming is onderdeel van de Britse holdingmaatschappij Value Retail. En hoewel ze al bijna 20 jaar in België zijn, hebben ze nog nooit op nationaal niveau geadverteerd. Sofie Geyskens: "De winkelervaring die Maasmechelen Village biedt, kan alleen echt worden getoond via audiovisuele media. TV is nog steeds het sterkste medium in België en is dus, in combinatie met onze online videostrategie, een weloverwogen keuze."
Credits
Client: Sofie Geyskens, Jeroen Vernelen & Simon Renstrom
Creative Director: Odin Saillé
Creative team: Auke Moonen & Alex Noten
Client manager: Emilie Kino
Production Company: The Breakfast Club
Producer: Dagmar Duportail
Director: Rogier Hesp
DOP: Michel Dierickx
Art & set: Silke De Rycke
H&MU: Ellen Asaert & Michelle Geudens
Sound: Sonhouse
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]