Er is geen enkele manier omheen: de ochtend is klote, zeker nu de donkere wintermaanden er weer aankomen. Wat staat er binnenkort op het menu als ontbijt? Afgelaste treinen, lange files, dagen zonder zonlicht, kinderen die hun jeukerige trui niet aan willen,… Maar gelukkig is er Studio Brussel. Om het nieuwe seizoen van De Ochtend met Michèle Cuvelier in te luiden bedacht Mutant een toepasselijke campagne, die luidt: De Ochtend Suckt, iets minder met StuBru.
“Wij draaien iedere weekdag vanaf ‘s ochtends de best gecureerde muziek, laten interessante gasten aan het woord en geven onze eigen kijk op de actualiteit. En dat allemaal om die ‘sucky’ ochtenden iets dragelijker te maken voor onze luisteraars,” zegt Jan Van Biesen, nethoofd van Studio Brussel.
Host Michèle Cuvelier staat centraal in de campagne als degene die onze ochtenden hoort te ‘unsucken’. De campagne bestaat uit een 30” televisiespot, print, OOH, radiospots en jingles en social ads.
Credits
Brand: Studio Brussel
Client: Jan Van Biesen, Karel Decorte, Elisabeth Roelandt
Agency: Mutant
Creative Director: Odin Saillé
Creative: Alex Noten
Creative: Auke Moonen
Client Director: Emilie Kino
Client Manager: Jana Malfroid
Production: Mutant
Producer: Jana Malfroid
DOP: Jordan Van Schel
Set design: Tanker
Talent: Michèle Cuvelier
Editor: Joris Willems
Sound: Klankwerk
Logo design: Eline Rodiers
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]