De naam Mylène is nauw verbonden met homeparty’s, al vijftig jaar lang. Dit verkoopkanaal heeft van Mylène een bekende naam gemaakt in de wereld van beauty en home products. Het Belgische bedrijf trekt deze zomer naar de kust en diverse festivals.
Deze zomer komt Mylène naar je toe met de Mylène on Tour-studio. Het beautymerk zal rondtrekken met een mobiele studio om jou tijdens de zomer te verwennen met workshops van professionele visagistes en verschillende goodies. Zo kun je er zonnecrème proberen en krijg je terwijl tips van een visagiste.
Daarnaast geloven ze bij Mylène dat geluk niet afhangt van wat we krijgen, maar van wat we geven. Iedereen wordt gelukkig van een complimentje. Mylène geeft die daarom graag aan jou. Acht weken lang is het jouw moment voor een compliment, die je per mail van ons ontvangt. Daarnaast kun je een vriend of vriendin een compliment én Discovery Box van Mylène sturen. In de Mylène on Tour-studio vertellen ze je hoe.
De Mylène on Tour-studio kan je deze zomer vinden op Radio 2 Plage Préférée (3 juli - 25 augustus), Sfinks Mixed (29 juli - 30 juli), Share a perfect day (30 juni - 2 juli), Hype-O-Dream (15 juli), Feest op het Plein én op de Dijk (25 juni - 16 augustus). De roadmap voor de online strategie, de creatie en de content voor Mylène on Tour werden door Dallas Antwerp uitgestippeld en ingekleurd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]