Na 700 dagen sluiting weer aan het werk, maar nog niet rendabel

Fase oranje is afgekondigd: dynamische events mogen weer, de capaciteit voor niet-dynamische events is verhoogd, de catering kan weer rechtstaand, beurzen kunnen meer bezoekers ontvangen, teambuildings kunnen terug zodat bedrijven beter kunnen connecteren met hun medewerkers, bedrijven kunnen terug hun klanten ontmoeten, geen sluitingsuur meer,...
En toch, stelt Event Confederation vast: "70% of 80% capaciteit toelaten is nauwelijks break-even. Onze eventbedrijven hebben hogere capaciteiten nodig in de zalen om rendabel te kunnen werken. De sector wil de opgestapelde verliezen kunnen wegwerken en kan daar nu nog niet aan beginnen. Concreet perspectief op code geel op heel korte termijn is nodig zodat de lente echt feestelijk kan worden. Tot zolang is de steun noodzakelijk. Ten slotte: de beslissing om zittend het mondmasker te behouden bij niet-dynamische events is moeilijk te begrijpen."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]