Natagora en Egghunter samen voor een betere biodiversiteit

Crea / News

Natagora, een Belgische vereniging die zicht inzet voor de bescherming van de biodiversiteit, lanceert een grote bewustmakingscampagne om de aandacht te vestigen op de vernietiging en achteruitgang van natuurlijke habitats, de belangrijkste bedreiging voor de biodiversiteit op onze planeet.

De campagne, van de hand van Egghunter, toont vier bedreigde diersoorten: de Europese mus, de rode eekhoorn, de Europese egel en de groene boomkikker. Op de beelden zien we hen dakloos, verloren en geïsoleerd in onze steden.

De campagne wordt verspreid met de steun van Nostalgie, L'Avenir, Clear Channel, JCDecaux en Guidooh.

Clear Channel van haar kant zet zich actief in en ondersteunt deze campagne door haar digitale schermen beschikbaar te stellen in Brussel en Wallonië. Dankzij haar nationale aanwezigheid biedt Clear Channel een krachtig platform om een ruime doelgroep bewust te maken en te mobiliseren.

"Bij Clear Channel geloven we in maatschappelijke en milieubewuste verantwoordelijkheid, en we zijn er trots op Natagora te steunen in haar cruciale missie om de natuur in Wallonië en Brussel te beschermen. Als platform voor collectief nut, verbinden we ons ertoe onze middelen in te zetten om doelen te bevorderen die ons na aan het hart liggen, zoals die van Natagora," aldus Jan De Moor, managing director van Clear Channel Belgium.

Credits

Client : Natagora

Contact : Gilles Cogneau

Agence : egghunter

Client Service Director : Samantha Hendlisz

Strategy : Steven Cosyns

Creative Directors : Sebastien De Valck & Arnaud Pitz

Creative team : Olivier Pierre & Frans Hulet

Photographer : Remy Joudin

Radio production company : Studio 43

Producer : Pierre Van Steene

Motion design: Sam Dekocker