Natagora herwerkt klassiekers met Egghunter

Wat als zelfs dieren de hoop op biodiversiteit zouden verliezen? Met die confronterende gedachte spelen Natagora en Egghunter in hun nieuwste radiocampagne. Door de bekende fabels van Jean de La Fontaine een verrassende wending te geven, willen ze jong en oud aanzetten tot actie.
De tijdloze verhalen De krekel en de mier, De raaf en de vos en De haas en de schildpad krijgen in deze campagne een licht fatalistisch einde – een wake-upcall voor de mens, die de sleutel in handen heeft om de biodiversiteit te beschermen. Want alleen door in actie te komen, kunnen we de natuurlijke habitats en de dieren die erin leven veiligstellen.
De herwerkte fabels werden ingesproken door dramaturg en acteur Eric De Staercke en zijn hieronder te beluisteren.
Credits:
Client: Natagora
Contact: Gilles Cogneau
Agence: egghunter
Strategy: Steven Cosyns
Client Service Director : Samantha Hendlisz
Account Manager: Daphné Gustin
Creative Directors: Sebastien De Valck & Arnaud Pitz
Creation: Olivier Pierre & Frans Hulet
Radio production company: Studio 43
Producer: Pierre Van Steen
Comédien: Eric De Staercke
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]