Na enkele topfuncties als marketingvertegenwoordiger bij onder meer Spa, McDonald's en Mobistar (Orange) zette Nathalie Erdmanis in 2014 haar eerste stappen bij Brussels Airlines. Na twee jaar zet de vice president marketing nu een punt achter haar carrière bij de luchtvaartmaatschappij.
Erdmanis maakt de overstap richting de financiële sector en zal zich aansluiten bij het AG Insurance team als directeur strategic marketing & branding. Ze zal werken onder ceo Hans De Cuyper.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]