Nationale Feestdag? Quick en Happiness sponsoren lokaal talent...

21 juli, feest! België viert zijn nationale feestdag. En Quick geeft alle lokale talenten nog een extra reden om te feesten: ze lanceren naar aanleiding van de nationale feestdag 2023 ‘Jouw Quick, Jouw Sponsor.’
‘Jouw Quick, Jouw Sponsor.’ is een inspirerend initiatief waarbij Quick één jaar lang lokale talenten en initiatieven over heel België gaat sponsoren. Want wat is er meer typerend voor België dan de duizenden verenigingen en teams die zich elke dag inzetten voor hun geliefde club. Van lokale dartsclubs of semiprofessionele voetbalteams, tot gezellige breiclubs of solo-jongleurs. Als team of solo, iedereen maakt kans op het winnen van sponsoring door Quick, en dat 1 jaar lang. Zie ook https://www.quick.be/nl/sponsorship
Jouw Quick, Jouw Sponsor.
Via het online platform ‘Jouw Quick, Jouw Sponsor.’ kunnen alle lokale talenten zich sinds 21 juli registreren om kans te maken op één jaar lang sponsoring. Hier moeten ze een motivatievideo uploaden waarin ze zichzelf voorstellen en waarin ze vertellen waarom zij échte Quick-fans zijn. De inschrijvingen lopen tot 14 augustus 2023. Vanaf dan kan de Quick-community stemmen op hun favoriete teams via het platform. Uit de tien finalisten met de meeste stemmen worden uiteindelijk de drie winnaars gekozen door een professionele Quick-jury.
Van Spikeball tot Darts
In de aankondigingsvideo geven zes talenten al een voorsmaakje van hoe zo’n sponsoring door Quick eruit kan zien. Zo zien we onder andere de ‘Brussels Foxes Roundnet Club’, een amateur Spikeball team uit Brussel, e-gamer Yasmine alsook Belgisch kampioen rolstoeltennis Justin Peraux. En voor de aandachtige kijker: had jij de Tricolore details gespot? Evelyn De Groeve, marketingmanager bij Quick, legt uit: “Door lokaal talent te steunen, willen we de deelnemers helpen met hun projecten en activiteiten naar nieuwe hoogten te tillen. We willen hen zien groeien, bloeien én een handje helpen waar nodig. Omgekeerd zullen zij één jaar lang onze merkambassadeurs worden. Een win-win situatie waarin onze liefde voor lokaal talent centraal staat. Als enige Belgische burgerketen is Quick fier op haar lokale wortels en nét daarom doen ze graag iets extra terug voor de Quick-fans. En wat is een beter moment dan op onze nationale feestdag?"
Credits
Client: Quick
Head of Marketing Quick: Dirk Lammens
Marketing Manager Quick: Evelyn De Groeve
Brand Manager Quick: Sarah Pockelé-Dilles
Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren
Agency: Happiness Brussels
CEO & Strategic Director: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Associate Creative Director: Maxime Damo
Strategic Director: Frans Cuypers
Strategic Content Director: Wesley Roeland
Connectivity Planner: Khuslen Tsogbadral
Concept: Sara Bergers, Florian Decoster
Content Creative Director: Jil Dockx
Content providers: Birger Morris, Brent Roofthooft, Jil Dockx
Account Management: Aurélie Forissier, Anna Nuyens, Zeno Stevens, Stef Cuypers, Barbara Devaux
Copywriter: Sara Bergers, Jil Dockx, Birger Morris, Brent Roofthooft, Stéphane Opdenbosch
Head of Motion: Remke Faber
Motion designer: Remke Faber
Head of Digital: Thomas Colliers
Head of Design: Dries Lauwers
Design: Dries Lauwers, Jonathan Kalifat, Karel Chanterie
Head of Production: Bart Van de Maele
Director: Samir El Jattari
DOP: Tobias Van Daal
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]