Native Nation dipt voor PepsiCo

Iedereen heeft wel eens Bugles in geitenkaas gedipt op één of ander feestje. PepsiCo wilde een stap verder gaan en de kegelvormige chip positioneren als de ultieme dip snack. Na een geslaagde eerste editie van de Lay’s Bugles Dip Master in België mocht Native Nation hetzelfde succesrecept uitrollen in Nederland.
Native Nation organiseerde een live dipping experience waarbij 5 foodies elk 2 diprecepten creëerden, en een jury van 6 enthousiaste non food influencers de smaakpapillen mochten laten prikkelen. Uiteindelijk ging de winnares naar huis met een jaar gratis Bugles.
De hele experience werd vastgelegd door de influencers en verspreid via Instagram, Facebook en blogposts. Elke recept werd ook in een dynamische verticale how-to video gegoten en gedeeld op de kanalen van Bugles en in hun receptengenerator. Ook het brede publiek werd betrokken. Zij konden meedingen voor een Bugles giveaway pakket door eigen recepten in te zenden op Instagram, wat opnieuw extra recepten en buzz opleverde.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]