Deze zomer startte Nele Vanhecke als sales director bij iValue, een sterk groeiend digital marketing agency uit Antwerpen. Nele Vanhecke is naar verluidt een ranke verschijning, heeft een vlotte babbel-met-West-Vlaams-accent en is een “volbloed sales professional met tonnen ervaring”. Als gedreven ambassadeur zet ze iValue sterker in de markt.
Zeventien jaar verrijkte ze de klantenportefeuille van multinationals, startups en corporate bedrijven als Roularta Media Group, Mediahuis en Spott. Nu trekt de dynamiek van een sterk groeiend digital agency met een duidelijke customer-centered aanpak: “iValue is een solide, no-nonsense digital agency dat stut op krachtige pijlers: research, ontwikkeling, strategie en creatie en digital performance. Het was die 360°-aanpak die me aansprak. Plus: de sterke combinatie van grondige analyse, knappe koppen en gezond verstand. Tel daar die doorgedreven klantgerichtheid bij, en je krijgt een totaalpakket dat ik met veel plezier naar bedrijven breng.”
Daarnaast is Nele Vanhecke voorzitter van de Expert Hub Education bij de Belgian Association of Marketing (BAM). Zo wil ze ervoor zorgen dat advertisers, marketeers en managers de relevante opleidingstrajecten vinden om betere experts te worden: “Levenslang leren is een must vandaag, én een persoonlijke passie. Diezelfde insteek vind ik bij iValue. Ze delen hun kennis gul met hun klanten. En ieder van de collega’s krijgt de kans om zijn eigen groeipad uit te bouwen en zijn kennis te verdiepen of verbreden - via opleidingen, conferenties en seminars. Als dat geen match made in heaven is.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]