Nespresso proeft van koffieboon tot kopje

Nespresso opent een nieuw Boutique concept in Leuven. In deze ruimte, die bovenop de reeds acht bestaande boutiques in België komt, worden koffieliefhebbers uitgenodigd voor een persoonlijke en multisensorische ervaring. In de Nespresso boutiques in Luik en Antwerpen zal dit nieuwe concept binnenkort ook worden toegepast.
Deze nieuwe winkel in Leuven biedt het hele gamma van Nespresso-diensten aan, maar brengt vernieuwing op meerdere vlakken. Bij aankomst wordt de consument begroet door een koffiespecialist uitgerust met een tablet. De verkoop is mobiel en laat toe de bezoeker te begeleiden langs de verschillende terroirs, verschillende aromatische tonen en verschillende koffieintensiteiten voor een traject en shopping volledig op maat gemaakt.
De winkel biedt ook koffie aan in al haar facetten. Door middel van proefsessies kunnen liefhebbers de verscheidenheid aan Nespresso-smaken proeven en vergelijken onder deskundige begeleiding van een expert. De ‘Barista Basics’ lessen worden georganiseerd om recepten verrijkt met koffie te ontdekken. Nespresso-specialisten geven ook masterclasses ‘Van koffieboon tot kopje’ om klanten om te vormen tot echte kenners van koffie en haar oorsprong. Het milieu vormt eveneens het hart van deze nieuwe boutique met speciale ruimtes toegewijd aan het recycleren van capsules en aan de duurzaamheid van Nespresso-koffie.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



