Terwijl de CBA jury in het Creative Belgium Clubhouse achter gesloten deuren kijkt naar het beste werk van afgelopen jaar, start de online jurering deze week ook voor de New Talent Award 2024. 150 studenten hebben gewerkt op briefings voor onder andere Durex, Twister en Google.
Het werk wordt gejureerd door een jury van 6 vakmensen:
- Manon Penné, creative (LDV United)
- Kasper Janssens, executive creative director (VML)
- Florian Decoster, concept creative & art director (Happiness Brussels)
- Wannes Vandael, junior creative & art director (Springbok)
- Lise Tran, senior strategic planner (Publicis Groupe)
- Camille Naude, junior art director (Ogilvy Social.lab)
Zij ontfermen zich komende week over 60 entry's, komende van studenten AP Hogeschool, CAD, ESA Saint-Luc Bruxelles, Gent University, IHECS, PXL, Sint Lucas Antwerpen LUCA Gent en HoGent.
De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Creative Belgium Awards 2024 show. Er zijn ook studententickets beschikbaar voor dit event.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]