Het sorteren (en recyclen) van industriële verpakkingen is net zo belangrijk als dat van huishoudelijk plastic verpakkingsafval! Om bedrijven ervan te overtuigen dat ze ‘alles te winnen hebben’ (respect voor wetten, bonussen, milieubescherming, enz.) heeft Secondfloor op verzoek van Valipac twee populaire mediafiguren gevraagd om ‘sorteercoaches’ te worden. Acteurs, animatoren en regisseurs Patrick Ridremont en Nic Balthazar nemen deze rol op zich in een nationale campagne met behulp van OLV, SoMe, print en emailing. Niet zonder humor natuurlijk!
Daarnaast zal een mededeling worden verstuurd naar enkele duizenden bedrijven in ons land die een starterskit zullen ontvangen om de sortering van industriële kunststofverpakkingen op gang te brengen. De campagne start op 15 september en wordt aangevuld met een PR-actie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]