Na Didier Ongena (Microsoft), Martin Danet (Olyzon) en Tobias Lööf (SeenThis), komt er nog een spreker op het NextGen Summit 2025 die bestaande ideeën op hun kop zet: Nicola Nauwynck, managing partner bij Numble.
In een vooraf opgenomen video waarschuwt hij voor een verkeerde perceptie: denken dat AI een “plug-and-play”-oplossing is, die voor iedereen op dezelfde manier toegankelijk is en dezelfde waarde biedt.
Volgens hem is dat een misvatting. De toepassing van AI moet worden gecontextualiseerd: een bouwbedrijf zal ze niet op dezelfde manier inzetten als een universiteit, en elke organisatie moet zelf ontdekken hoe ze er optimaal voordeel uit kan halen.
“Laten we samen ontdekken hoe we AI kunnen toepassen,” besluit hij, en hij nodigt de deelnemers uit om na te denken over een op maat gemaakt gebruik in plaats van een universele aanpak.
Het NextGen Summit vindt plaats op 1 oktober 2025 in Quartier Papier (Zaventem), met de steun van PUB als mediapartner.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








