Nicola Nauwynck (Numble) op NextGen Summit 2025: "AI is not plug-and-play"

Na Didier Ongena (Microsoft), Martin Danet (Olyzon) en Tobias Lööf (SeenThis), komt er nog een spreker op het NextGen Summit 2025 die bestaande ideeën op hun kop zet: Nicola Nauwynck, managing partner bij Numble.
In een vooraf opgenomen video waarschuwt hij voor een verkeerde perceptie: denken dat AI een “plug-and-play”-oplossing is, die voor iedereen op dezelfde manier toegankelijk is en dezelfde waarde biedt.
Volgens hem is dat een misvatting. De toepassing van AI moet worden gecontextualiseerd: een bouwbedrijf zal ze niet op dezelfde manier inzetten als een universiteit, en elke organisatie moet zelf ontdekken hoe ze er optimaal voordeel uit kan halen.
“Laten we samen ontdekken hoe we AI kunnen toepassen,” besluit hij, en hij nodigt de deelnemers uit om na te denken over een op maat gemaakt gebruik in plaats van een universele aanpak.
Het NextGen Summit vindt plaats op 1 oktober 2025 in Quartier Papier (Zaventem), met de steun van PUB als mediapartner.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





