Nieuw logo en nieuw baseline voor ACC

ACC Belgium trakteerde zich tijdens deze zonnige herfstdagen op een nieuw logo en op een nieuwe vernieuwde website. Op zich geen spectaculair nieuws, natuurlijk. Maar ook de Vision & Mission van de Association of Communication Companies vzw, zoals de organisatie voluit heet, werd gewijzigd. En ACC Belgium noemt zich in de eigen communicatie voortaan simpelweg acc. De organisatie brengt ook een beetje orde in de branding van de verschillende expert centers en heeft een nieuwe baseline, "die duidelijk maakt waar we het best in zijn," aldus de ACC, pardon acc: ‘accelerating agencies’.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]