ACC Belgium trakteerde zich tijdens deze zonnige herfstdagen op een nieuw logo en op een nieuwe vernieuwde website. Op zich geen spectaculair nieuws, natuurlijk. Maar ook de Vision & Mission van de Association of Communication Companies vzw, zoals de organisatie voluit heet, werd gewijzigd. En ACC Belgium noemt zich in de eigen communicatie voortaan simpelweg acc. De organisatie brengt ook een beetje orde in de branding van de verschillende expert centers en heeft een nieuwe baseline, "die duidelijk maakt waar we het best in zijn," aldus de ACC, pardon acc: ‘accelerating agencies’.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]