Nieuw logo en nieuw baseline voor ACC

ACC Belgium trakteerde zich tijdens deze zonnige herfstdagen op een nieuw logo en op een nieuwe vernieuwde website. Op zich geen spectaculair nieuws, natuurlijk. Maar ook de Vision & Mission van de Association of Communication Companies vzw, zoals de organisatie voluit heet, werd gewijzigd. En ACC Belgium noemt zich in de eigen communicatie voortaan simpelweg acc. De organisatie brengt ook een beetje orde in de branding van de verschillende expert centers en heeft een nieuwe baseline, "die duidelijk maakt waar we het best in zijn," aldus de ACC, pardon acc: ‘accelerating agencies’.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



