Nieuw volk bij J. Walter Thompson

Het Brusselse bureau J. Walter Thompson zet zijn groei voort en versterkt zijn teams met de komst van acht personen. Bij de creatie zijn dat Jan Leenders (copy) en Nicholas Sterckx (AD) (ex Serviceplan, Germaine&Co,G&Co,…).
Zij versterken de creatieve teams van Xavier Bouillon als team senior NL. Ze zullen bijdragen met hun kennis over de automobiele markt, financiën en verzekeringen.
De jonge graphic designer Emilie Sodini vervoegt zich bij de craft en web design-afdeling van de studioploeg.
Florian Giroul wordt digital creative en motion designer bij The Hive, de afdeling van J. Walter Thompson rond content- en video marketing strategieën, die momenteel 5 personen telt.
Ook in de accountafdeling zijn er nieuwkomers.
Bénédicte De Wit (ex The Crew, Air, Dentsu, Publicis) is aangeworven als account director om te werken bij de DG Comm, DG Trade, DG Justice (Europese Commissie) en om de Europese expertise te versterken.
Emmanuelle Gheysen (ex Ansell Healthcare, Sappi Europe, K Creation, Dents) heeft een grote kennis over institutionele communicatie en corporate events en kan die kennis aanwenden om die DG's bij te staan.
Bilyana Petroca is aangeworven als projectmanager binnen het team gewijd aan Europa. Ze komt uit de start-up wereld en heeft twee jaar bij BGMenu gewerkt in Bulgarije.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]