Nieuw volk bij J. Walter Thompson

Het Brusselse bureau J. Walter Thompson zet zijn groei voort en versterkt zijn teams met de komst van acht personen. Bij de creatie zijn dat Jan Leenders (copy) en Nicholas Sterckx (AD) (ex Serviceplan, Germaine&Co,G&Co,…).
Zij versterken de creatieve teams van Xavier Bouillon als team senior NL. Ze zullen bijdragen met hun kennis over de automobiele markt, financiën en verzekeringen.
De jonge graphic designer Emilie Sodini vervoegt zich bij de craft en web design-afdeling van de studioploeg.
Florian Giroul wordt digital creative en motion designer bij The Hive, de afdeling van J. Walter Thompson rond content- en video marketing strategieën, die momenteel 5 personen telt.
Ook in de accountafdeling zijn er nieuwkomers.
Bénédicte De Wit (ex The Crew, Air, Dentsu, Publicis) is aangeworven als account director om te werken bij de DG Comm, DG Trade, DG Justice (Europese Commissie) en om de Europese expertise te versterken.
Emmanuelle Gheysen (ex Ansell Healthcare, Sappi Europe, K Creation, Dents) heeft een grote kennis over institutionele communicatie en corporate events en kan die kennis aanwenden om die DG's bij te staan.
Bilyana Petroca is aangeworven als projectmanager binnen het team gewijd aan Europa. Ze komt uit de start-up wereld en heeft twee jaar bij BGMenu gewerkt in Bulgarije.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]