Nieuwe campagne nodigt ALDI-klanten uit om op stap te gaan

Boodschappen doen bij ALDI is altijd slim. Maar deze keer levert het je ook korting voor onvergetelijke uitstapjes op. Met een nieuwe spaaractie kunnen klanten genieten van kortingen op tal van activiteiten. Een slimme manier om aan lage prijzen te winkelen én leuke ervaringen mee te pikken.
Om die actie onder de aandacht te brengen, ontwikkelde Serviceplan een campagne met een kleurrijke 3D-wereld, gecreëerd in samenwerking met Colorbleed, BOA en Wavemaker. Het idee? Zodra je ALDI binnenstapt, ben je al ergens anders. Een speelse manier om te laten zien dat boodschappen doen bij ALDI ook toegang geeft tot ontspanning en avontuur.
De campagne, die loopt van 17 maart tot en met 3 mei in België, zal breed zichtbaar zijn via een krachtige mediamix: TV, OLV, impactvolle digitale formaten, cinema, krantenadvertenties, OOH en DOOH, POS-materiaal en activaties op ALDI’s eigen kanalen zoals de ALDI-folder, de website en sociale media.
Bij ALDI betekent boodschappen doen niet alleen slim besparen, maar ook nieuwe herinneringen maken!
De actie
Van 17 maart tot 3 mei kunnen alle ALDI-klanten in België kortingsvouchers sparen waarmee ze tot 60 procent korting krijgen op 60 activiteiten in België, Frankrijk, Nederland en Duitsland. Van pretparken, avontuurparken en dierentuinen tot musea en ontspannende wellnessmomenten: voor elk wat wils.
Het principe is eenvoudig: tijdens de actieperiode ontvangt de klant per aankoopschijf van tien euro een kortingsvoucher ter waarde van vijf euro. Klanten kunnen het spaarsaldo bewaren, opbouwen en inwisselen via de ALDI ENJOY-app of via de website aldi-enjoy.be. Afhankelijk van de gekozen activiteit en datum kan de korting oplopen tot wel 60 procent.
Credits:
Client: ALDI
Contacts: ALDI-Team
Agency: Serviceplan
Business Director: Marieken Maes
Account team: Alice Simon, Gaëlle D’Haese, Rik Geenen
Strategy: Amber Pelegrin, Steffen Vander Mynsbrugge
Creative Director: Philippe Fass
Creatives: Marc Thomasset, Nathalie Strybos
Copy NL/FR: Sander Van Den Broecke
Social Media team: Louisa-Marie Van den Heede, Ellen Potoms
Designer & DTP: Sylvain Kasprzyk
Motion designer: Michiel Jehoul
Digital Agency: Plan.Net
Digital Project Management: Silke Craenen
HTML designer: Philippe Herman
RTV Producer: Annemie Decorte
Sound-design & Mix: Sonhouse
3D-animation production Company: Colorbleed
Creative Director: Diede Bouman
Technical Director: Roy Nieterau
Executive Producer: Bastiaan Mast
CG Lead: Erwin Dumoulin
Producer: Elke Waanders
Storyboard: Esther Heerikhuisen
Modeling: Anouk O'Leary, Gijs van Kooten, Diede Bouman
Look Development: Diede Bouman
Rigging: Danilo Pinheiro
Animation: Sem Assink, Lewis van der Werf
Lighting, Rendering, Compositing: Niels Medemblik
FX: Sander Bultman
Editing, Versioning: Rogier Sikkema
Media Agency: Wavemaker
Folder: BOA
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]