Ook in tijden van Corona weet creatief agency Hurae verder te groeien. De voorbije maanden mocht Hurae nieuwe klanten ontvangen, zoals Toerisme Oost-Vlaanderen, Battlekart, Digitale Radio Vlaanderen, Willemsfonds en UitX / Uit in Vlaanderen. Het team breidde mede daardoor verder uit met de komst van art director Youssef Lamrabat (foto links)en project managers Loïc Steelandt (foto midden) en Helena Schotte (foto rechts).
Business Manager Cleo Vandenbosch over de groei van het bedrijf: “Onze inspanningen van de voorbije jaren werpen hun vruchten af. Bij Hurae bieden er zich heel wat mooie opportuniteiten aan. En die grijpen we graag met beide handen. Het is dan ook het moment om ons team te versterken met een aantal sterke creatieve en organisatorische talenten. Hetzelfde kan gezegd worden van ons tweede bedrijf Smile Safari (het TikTok & Instagram museum dat Hurae samen met CityCubes oprichtte, red.). Ondertussen hebben we de kantoren van beide bedrijven verhuisd naar het centrum van Brussel bij Spaces Stock Exchange.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]