NIEUWE FUNCTIES EN VERANTWOORDELIJKHEDEN BIJ TRANSFER MEDIA

Bij Transfer Media zijn er een reeks nieuwe functies en verantwoordelijkheden binnen het team. Die veranderingen weerspiegelen de groei, het vertrouwen en de voortdurende evolutie van het bedrijf.
Als eerste is er de nieuwe functie van Stefan Hougaerts, die de rol van head of innovation & new business op zich neemt. Stefan Hougaerts draagt zijn verantwoordelijkheden als sales manager over aan Sam De Clerck en zal zich voortaan volledig richten op het stimuleren van innovatie binnen het bedrijf, evenals het ontwikkelen van nieuwe partnerships en het aantrekken van klanten. Die stap is een natuurlijke evolutie voor Stefan Hougaerts, die bekend staat om zijn creatieve brein.
Sam De Clerck begon zijn carrière bij Transfer Media als planning assistant, waar al snel zijn talent voor sales naar voren kwam. De keuze om hem het sales team te laten leiden is dan ook een logische stap in zijn carrière. Zijn ervaring en succes in het samenwerken met grote media-agentschappen zoals Omnicom en GroupM hebben geleid tot sterke relaties en waardevolle connecties.
Julie Jeunen zal vanaf nu haar rol opnemen als account manager bij Transfer Media. Jeunen begon haar carrière als planning assistant en heeft sindsdien een indrukwekkend traject afgelegd. Ze speelde een sleutelrol in de oprichting van een eigen marketingdepartement en leverde een belangrijke bijdrage aan de sterke positionering die Transfer Media vandaag de dag heeft. Haar betrokkenheid bij de groei van het bedrijf leidde tot tal van waardevolle connecties en samenwerkingen.
Maxim Dockx kruipt in een nieuwe rol als digital ad sales manager in de Benelux. Dockx begon bij Transfer Media als planning assistant, maar het duurde niet lang vooraleer zijn talent voor sales werd ontdekt. Als digital ad sales manager zal hij instaan voor het beheren, coördineren en optimaliseren van de verkoop van online advertentieruimte over al de merken van The Walt Disney Company (ESPN, Disney, 24Kitchen, National Geographic,…) en platformen (Disney+, YouTube,…) heen.
Aan zijn zijde staat Yarno Temmerman, die zal instaan als digital coordinator/ planner voor de Disney+ campagnes in Nederland. In deze functie zal Yarno nauw samenwerken met Maxim Dockx aan de digitale strategie en uitvoering.
Jordy Mermans promoveert naar planner binnen Transfer Media. Ook hij is al een tijdje operationeel in die functie. "Zijn loyaliteit en gedreven mentaliteit hebben bijgedragen aan deze promotie," klinkt het.
Ook binnen het insights team bestaan er enkele nieuwe functies. Simon Mollen zal niet alleen insights coordinator blijven, maar voegt nu ook de titel van technical coordinator toe aan zijn functie. Die stap is een logische erkenning van zijn toewijding en harde werk in het verbeteren van systemen en oplossingen voor Transfer Media. Aan zijn zijde werkt Ite Bal die als insights coordinator blijft functioneren en nu samen met Eline de Chaffoy verantwoordelijk zal zijn voor de communicatie van Transfer Media. Beiden zullen samenwerken als communication coordinators.
“Bij Transfer Media geloven we in de kracht van onze mensen. Deze nieuwe rollen zijn niet alleen een erkenning van hun talenten, maar ook van hun vermogen om mee te groeien met het bedrijf. Ik ben ontzettend trots op ons team en kijk uit naar de toekomst vol nieuwe successen en samenwerkingen,” besluit Laetitia De Dycker, deputy general manager van Transfer Media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]