Nieuwe gezichten bij Proximus Skynet Advertising

Media / News / People

proximus advertising

Mohamed Aouassar, Amandine Ransquin & Tom Van Doorslaer


Sinds 16 augustus heeft Tom Van Doorslaer het roer in handen van de salesafdeling van Proximus Skynet Advertising. Ook Platform & Operations kreeg versterking van een aantal nieuwe gezichten.
Tom Van Doorslaer is dus de nieuwe salesmanager bij Proximus Skynet Advertising. Hij brengt 13 jaar ervaring mee uit diverse sales- en salesmanagementfuncties bij De Persgroep en Clear Channel, waar hij de voorbije twee jaar actief was. Hij  heeft een masterdiploma Handelswetenschappen op zak en behaalde daarnaast een bijkomend masterdiploma Marketing & Advertising aan de Solvay Business School.
Da&arnaast begroette Skynet deze zomer nog twee nieuwe gezichten, beiden bij het Platforms & Operations team. Amandine Ransquin is advertising operations executive en werkte voordien bij L’Oréal, na vijf jaar economische wetenschappen te hebben gestudeerd. Mohamed Aouassar beschikt over negen jaar ervaring bij o.a. Havas, Produpress, Cadreon en PYCO Group. Bij Proximus Skynet Advertising zal hij zich gaan toeleggen op de advertising operations van addressable advertising op televisie.