Nieuwe gezichten bij Proximus Skynet Advertising


Mohamed Aouassar, Amandine Ransquin & Tom Van Doorslaer
Sinds 16 augustus heeft Tom Van Doorslaer het roer in handen van de salesafdeling van Proximus Skynet Advertising. Ook Platform & Operations kreeg versterking van een aantal nieuwe gezichten.
Tom Van Doorslaer is dus de nieuwe salesmanager bij Proximus Skynet Advertising. Hij brengt 13 jaar ervaring mee uit diverse sales- en salesmanagementfuncties bij De Persgroep en Clear Channel, waar hij de voorbije twee jaar actief was. Hij heeft een masterdiploma Handelswetenschappen op zak en behaalde daarnaast een bijkomend masterdiploma Marketing & Advertising aan de Solvay Business School.
Da&arnaast begroette Skynet deze zomer nog twee nieuwe gezichten, beiden bij het Platforms & Operations team. Amandine Ransquin is advertising operations executive en werkte voordien bij L’Oréal, na vijf jaar economische wetenschappen te hebben gestudeerd. Mohamed Aouassar beschikt over negen jaar ervaring bij o.a. Havas, Produpress, Cadreon en PYCO Group. Bij Proximus Skynet Advertising zal hij zich gaan toeleggen op de advertising operations van addressable advertising op televisie.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]