Nieuwe head of brand strategy bij BBDO

Sinds begin januari is Aurélie Russanowski aan de slag bij BBDO. De auteur van ‘Pour une sociologie des marques’ zal als head of brand strategy de merkstrategie van de klanten van BBDO naar een hoger niveau tillen. Na haar studies marketing en economie aan ICHEC werkte ze als marketing & communications manager voor verschillende Belgische bedrijven, en als senior brand strategist bij TBWA. Haar passie voor mensen en sociologie en sterke marketeerachtergrond helpen haar om merkstrategieën te bouwen die hun doel nooit missen.
“Met haar ruime ervaring als senior strateeg en als trendwatcher voor het RTBF-programma “Tendances Premières” is Aurélie een uitstekende aanwinst voor BBDO en voor onze klanten,” zegt een enthousiaste Sofie Verstreken, chief strategy officer bij BBDO.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





