Nieuwe klanten en nieuwe krachten voor Tramway 21

Na een drukke zomer vliegt Tramway21 er meteen weer in, met nieuwe klanten (Edi cio, Simone a Soif, Handicap International, be.Source... ) met inspirerende verhalen. Maar wie nieuwe klanten zegt, zegt ook nieuwe uitdagingen. Zowel strategisch als creatief. Om daar een antwoord op te bieden, versterkte Tramway21 zijn creatieve, digitale en commerciële teams. Shanti Botman (graphic designer), Lilas Heinix (graphic Artwork) en Mathias Lemielle (copywriter) kregen een plaatsje bij de creativen. Sybil Collignon – 35 jaar – ex Aspect Consulting en Tandem wordt projectmanager. Antoine Nelis, 29 jaar en eerst Base Design en EventAttitude, is voortaan verantwoordelijk voor het digitale luik. Het begint druk te worden op lijn 21...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]