Gutzandglory verwelkomt drie nieuwe marketing- en accountprofielen: Frederik De Zutter, Ruben Achtergaele en Nicolas Salamone. Frederik De Zutter wordt accountmanager en werkte eerder bij Havas, Supermachine en Cayman, voor o.m. Ferrero, Lidl, Samsonite en meerdere overheidsprojecten. Hij zal vooral met accountdirector Nico Cornelis samenwerken (voor o.m. Quick-Step en Europabank). Met z’n ervaring in zowel een netwerkbureau als bij onafhankelijke agencies zag hij een stevige match met Gutzandglory.
Ruben Achtergaele start als mediaplanner. Hij begon zijn carrière in de media in 2009 bij Think Media (toendertijd uitgever van o.m. P-Magazine, Ché en actief in groot formaat-affichage) als accountmanager, waar hij ook al met managing director Wolf Florizoone samenwerkte.
Nicolas Salamone ten slotte wordt campaign manager & digital producer. Hij versterkt het team van Frédéric De Vries en zal instaan voor de productiebegeleiding van digitale platformen en de uitvoering van campagnes in alle digital channels – naast Luba Karpova, social media manager. Hij is Google certified expert en werkte eerder bij FCR Media (Goudengids.be).
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]