Nieuwe mannen met baarden bij Gutzandglory

Gutzandglory verwelkomt drie nieuwe marketing- en accountprofielen: Frederik De Zutter, Ruben Achtergaele en Nicolas Salamone. Frederik De Zutter wordt accountmanager en werkte eerder bij Havas, Supermachine en Cayman, voor o.m. Ferrero, Lidl, Samsonite en meerdere overheidsprojecten. Hij zal vooral met accountdirector Nico Cornelis samenwerken (voor o.m. Quick-Step en Europabank). Met z’n ervaring in zowel een netwerkbureau als bij onafhankelijke agencies zag hij een stevige match met Gutzandglory.
Ruben Achtergaele start als mediaplanner. Hij begon zijn carrière in de media in 2009 bij Think Media (toendertijd uitgever van o.m. P-Magazine, Ché en actief in groot formaat-affichage) als accountmanager, waar hij ook al met managing director Wolf Florizoone samenwerkte.
Nicolas Salamone ten slotte wordt campaign manager & digital producer. Hij versterkt het team van Frédéric De Vries en zal instaan voor de productiebegeleiding van digitale platformen en de uitvoering van campagnes in alle digital channels – naast Luba Karpova, social media manager. Hij is Google certified expert en werkte eerder bij FCR Media (Goudengids.be).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]