Twee dagen geleden brachten we u het nieuws over de totale make-over van Brantano, met een nieuw logo, een nieuw visueel universum, volledig andere verkooppunten en een nieuw aanbod in de winkels. Nog steeds in dezelfde lijn lanceert Brantano vandaag een nieuwe reclamespot, van de hand van Mortierbrigade en animatiestudio Aardman (UK). Daarin stelt het merk voor om oude schoenen binnen te brengen in ruil voor een kortingsbon.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]