Nieuwe website en bedrijfsidentiteit voor EACA

Communication / News

eaca

De European Association of Communications Agencies (EACA) heeft haar website en haar bedrijfsidentiteit grondig onder handen genomen. Eén van de opvallendste veranderingen is die van het logo. Die is nu frisser en kleurrijker: volgens de EACA weerspiegelt ze zo beter haar spirit.

De site van de EACA werd helemaal vernieuwd. De website introduceert een rist nieuwe functies om de gebruikers sneller en makkelijker door de site te laten navigeren en zo vlotter en gerichter de juiste informatie te bezorgen aan de leden, partners en andere bezoekers. Daarbij is veel aandacht besteed aan de visuele impact. Beelden en video's met een hoge resolutie moeten de look & feel frisser en aantrekkelijk maken. De site is een hoeksteen van de bredere digitale strategie van de EACA.

Daarnaast lanceert de EACA Inspire! by eaca, een hub voor opleidingen in de communicatiesector. Dit nieuwe initiatief wil de lat in de sector hoger leggen door innovatieve opleidingen - ook op maat - aan te bieden aan jong en oud, studenten en academici. Het European Institute for Commercial Communications Education (edcom) maakt integraal deel uit van Inspire! by eaca en speelt een belangrijke rol als brug tussen academici en professionals in de reclamesector. De site van dit interessante nieuwe initiatief kan bezocht worden via deze link.