Nightingale toost met Strongbow

Nightingale, een experimental concept-bureau met vestigingen in Antwerpen en Berlijn, mag sinds kort de Belgische drankengigant Alken-Maes tot zijn klanten rekenen. Alken-Maes koos het bureau als partner voor de lancering van het appelcidermerk Strongbow op de Belgische markt. « Alternatieve alcoholische dranken zijn een trend en we spelen daarop in om Strongbow te lanceren. Dat doen we op een onconventionele manier, » zegt Stijn Nachtergaele, founder en concept designer van Nightingale.
De lancering omvat de uitwerking van een concept en de productie ervan, de bijhorende perswerking, influencer collabs en een consumentenactivatie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]