Niko viert 100 jaar met tentoonstelling

Familiebedrijf Niko blaast dit jaar 100 kaarsjes uit. De marktleider in designschakelaars, stopcontacten en domotica opent de deuren voor het publiek en organiseert een heuse interactieve expo in zijn hoofdkantoor te Sint-Niklaas. Ideaal voor wie zich op een druilerige herfstdag wil verdiepen in Niko's iconische ontwerpen - die je waarschijnlijk herkent van bij je oma - en benieuwd is naar de geconnecteerde en digitale toekomst van het bedrijf. Familiebedrijf Niko blaast dit jaar 100 kaarsjes uit, en hoe. De marktleider in design schakelaars, stopcontacten en domotica opent de deuren voor het publiek en organiseert een heuse interactieve expo in zijn hoofd-kantoor te Sint-Niklaas. Ideaal voor wie zich op een druilerige herfstdag wil verdiepen in Niko's iconische ontwerpen - die je waarschijnlijk herkent van bij je oma - en benieuwd is naar de geconnecteerde en digitale toekomst van het bedrijf. Want: the best is yet to come! 'The best is yet to come' is na honderd jaar de leuze van Niko en meteen ook de titel van de expo. Bezoekers krijgen immers, naast een overzicht van de afgelopen 100 jaar, ook een vooruitblik op de toekomst.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=b_9WNxZflS8
De tentoonstelling loopt tot en met 15 december 2019. Open op werkdagen tussen 9u en 16u30. Vanaf 15 september ook open op zondag van 13u tot 17u. Meer info via:www.niko.eu/100expo.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]