Ter promotie van Urban Skin, de nieuwe beschermende- en detox huidverzorgingslijn speciaal aangepast aan het stadsleven, lanceert Nivea de Skin Detox Challenge. Het doel? Een huid die opnieuw gezond en fris oogt, ondanks de blootstelling aan de vervuilende invloeden in de stad. Van de zes tips om je huid te ontgiften en stress te verminderen, plaatst Nivea er drie in de kijker in de Trystore in hartje Antwerpen met zijn nieuwe Nivea Urban Skin verzorgingen en met een actie die sportieve lekkerbekken bekoort. Voorbijgangers worden uitgenodigd om hun eigen smoothies te brouwen terwijl ze fietsen. Door te trappen, activeren ze de blender die gelinkt is aan de wielen van de fietsen in de Trystore en bereiden ze zo hun eigen detox cocktail.
Het publiek kan zich ook ter plekke inschrijven voor de Nivea Skin Detox Challenge via iPads om gedurende de twee detox weken een heleboel tips te ontvangen. De actie vindt plaats sinds 11 en tot 17 oktober en is het resultaat van een samenwerking tussen Nivea Beiersdorf, Happiness Brussels, Posterscope, Urban Media en Clear Channel.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]