Beiersdorf palmt een deel van het Shopping Center-netwerk van Dooh-media in voor een multisensoriële campagne met meerdere geurtjes. De fragrance van de nieuwe deodorant Nivea Protect and Care wordt geatomiseerd in zeven geselecteerde winkelcentra (het netwerk omvat 22 centra).
Dooh-media spant voor deze actie samen met Scents, een bureau gespecialiseerd in geurmarketing. Dat opent perspectieven voor andere adverteerders," zegt Julien Staelen van Dooh-media. De hele campagne wordt overigens georkestreerd door een triumviraat bestaande uit Happiness, Carat en Posterscope.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]