
Beiersdorf palmt een deel van het Shopping Center-netwerk van Dooh-media in voor een multisensoriële campagne met meerdere geurtjes. De fragrance van de nieuwe deodorant Nivea Protect and Care wordt geatomiseerd in zeven geselecteerde winkelcentra (het netwerk omvat 22 centra).

Dooh-media spant voor deze actie samen met Scents, een bureau gespecialiseerd in geurmarketing. Dat opent perspectieven voor andere adverteerders," zegt Julien Staelen van Dooh-media. De hele campagne wordt overigens georkestreerd door een triumviraat bestaande uit Happiness, Carat en Posterscope.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





