Meer dan honderdduizend mensen hebben tijdens de eerste tien maanden van 2016 een bezoek gebracht aan Train World. Het spoorwegmuseum (en visitekaartje) van NMBS heeft dit succes te danken aan het uitzonderlijke karakter van de tentoongestelde stukken en de kwaliteit van de scenografie. Train World heeft zich in zijn openingsjaar meteen in de top vijf van de meest bezochte spoorwegmusea in Europa geschaard. Dat enorme succes is er gekomen ondanks de ‘lockdown’ van Brussel in november 2015 en de gevolgen van de aanslagen van 22 maart. Het museum staat bij TripAdvisor ook op de tweede plaats van de 98 Brusselse musea.
Om de belangstelling bij het grote publiek levend te houden, wordt de collectie uitgebreid. Zo zal Train World voortaan de tekeningen tentoonstellen waarmee François Schuiten de scenografie van het Belgische spoorwegmuseum heeft gerealiseerd. Deze tekeningen verrijken de collectie van 22 tentoongestelde exemplaren treinmaterieel. Daarnaast ontdekken de bezoekers over een oppervlakte van 8.000 vierkante meter meer dan 1.250 voorwerpen en 64 projecties.
Train World wordt niet enkel bezocht door spoorwegliefhebbers. Tijdens zijn openingsjaar werden er ook meer dan honderd evenementen georganiseerd. Zevenduizend mensen hebben deelgenomen aan deze conferenties en teambuildings, en hebben zo ook de mooiste stukken van het Belgische spoorwegpatrimonium kunnen bewonderen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]