Noosphere behaalt twee keer zilver bij CX Awards

Awards / News

Op 18 juni 2024 vond in Parijs de uitreiking van de CX Awards plaats voor 250 professionals uit de marketing- en communicatiesector. De CX Awards worden elk jaar georganiseerd door Relation Client en belonen de meest emblematische initiatieven en spelers in de customer relations/experience functie. Dit jaar namen een honderdtal merken deel, waaronder Air France, Pluxee, Macif, AXA Bank, SNCF en Orange. Noosphere heeft twee Silver Awards te hebben gewonnen in de categorieën "communicatie" met ALC en "loyaliteit" met Shopping Center Cloche d’Or.

Na ontvangst van enkele honderden aanvragen in mei selecteerde de jury 55 inzendingen. De respectievelijke teams, zoals die van Noosphere, kwamen vervolgens op 5 juni naar Parijs om hun projecten te verdedigen voor een panel van dertig professionals uit de industrie. Onder hen bevonden zich UGC, La Croix-Rouge Française, La Poste, SFR en Brico. En op 18 juni: de overwinning. "We zijn echt trots dat we 2 Silver Awards hebben gewonnen. Door mee te doen op de Franse markt geven we het agentschap de kans om nog meer te schitteren en erkenning te krijgen voor zijn durf en creativiteit. Deze internationale awards laten zien dat ons talent ook buiten onze grenzen wordt gewaardeerd. Parijs telt, en deze overwinning ook," zegt Quentin Wauthier, COO & creative strategist bij Noosphere Brand Strategy.