Noosphere zet Ice Watch op zijn kerstlijstje

Om het eindejaar goed in te zetten, vroeg het bekende uurwerkenmerk Ice Watch aan Noosphere om een internationale spot te bedenken. In die spot, gedraaid in Brussel, stelt Ice Watch zijn nieuwe stalen horloge voor.
Voor de opnames van deze video werkte Noosphere samen met 87seconds, dat de leiding had over casting, productie en realisatie. Het resultaat? Een mooie eindejaarscampagne die focust op emoties, op familie en vrienden. Ideaal toch voor de feestdagen?

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


