Om het eindejaar goed in te zetten, vroeg het bekende uurwerkenmerk Ice Watch aan Noosphere om een internationale spot te bedenken. In die spot, gedraaid in Brussel, stelt Ice Watch zijn nieuwe stalen horloge voor.
Voor de opnames van deze video werkte Noosphere samen met 87seconds, dat de leiding had over casting, productie en realisatie. Het resultaat? Een mooie eindejaarscampagne die focust op emoties, op familie en vrienden. Ideaal toch voor de feestdagen?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]