)NP( speelt sterkte kranten uit tijdens lockdown

)NP(, de samenwerking tussen de Belgische krantenregies, start deze week een campagne die de sterktes van kranten tijdens deze (semi-)lockdown onderstreept. Dat doet het met een campagne naar adverteerders. Een speerpunt daarbij is kakelvers studiemateriaal dat aantoont dat de verkoop van kranten (net zoals die van publieksmagazines) het heel goed doet in losse verkoop. En wie een abonnement heeft op een krant, leest die (thuis) wellicht aandachtiger en langer dan voorheen. En lokale media, kranten op kop, spelen een belangrijke rol als te vertrouwen bron van informatie.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





