NP, de alliantie van de Belgische news brand uitgevers (DPG media, Mediahuis, IPM en Rossel) die samen de NP deals in de markt zetten, starten het nieuwe jaar met een paar nieuwe gezichten.

Sylvie De Beule
Zo zal Sylvie De Beule voor DPG media Valérie Delain vervangen.

Marc Hellingh
Marc Hellingh, een oude bekende van NP uit diens Scripta-periode, neemt de fakkel over van Sebastien Gierech.

Katty Maes

Gonda Lontings
Samen met Katty Maes (Mediahuis) en Gonda Lontings (Rossel) vormen zij het NP-team. Gonda Lontings neemt hiernaast ook het marketingluik voor haar rekening en het team wordt ondersteund door Bruno Liesse als consultant research en strategie.

Bruno Liesse
Alle informatie over NP vindt u op www.np.be.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]