Nutella kiest voor City Play

Nutella lanceert onder het motto "Omdat elk mens uniek is" 850.000 potten die er allemaal verschillend uitzien - we hadden het hier al eerder over deze campagne, uitgewerkt door Havas Brussels. Blue 449 is verantwoordelijk voor de mediastrategie en heeft heel bewust gekozen om de digitale schermen van Clear Channel, de City Play, op te nemen in de media mix. "We zochten een krachtig visueel medium, complementair met TV, dat snel awareness opbouwt tijdens peakmomenten waarbij frequentie wordt gegarandeerd", zegt Matthias Langenaeker, mediaplanner Blue 449. Sascha Van der Borght, managing director Blue 449, vult aan: "We hebben het creatief bureau en Ferrero ook doelbewust gewezen op de sterke visuele opportuniteiten die de City Play biedt, zeker wanneer mensen in de eindeloze files staan."
De campagne vond plaats van 27 februari tot 5 maart, en is het resultaat van een samenwerking tussen Ferrero, Blue 449, Havas Worldwide, Outsight en Clear Channel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]