Ogilvy Social.Lab breidt social mediateam in Londen uit

News / People

Ogilvy Social Lab verwelkomt Tinne Hus, die de rol van paid social account manager in Londen op zich zal nemen. Ze zal een stevige dosis girlpower toevoegen aan het team van James Mulrennan, global business director bij Social.Lab Londen.

Na een stage in het SEO-team bij een start-up in Berlijn raakte Tinne Hus geïnteresseerd in social media. Ze ging vervolgens aan de slag bij iProspect Londen, waar ze opklom tot senior executive. Twee jaar geleden maakte ze in hetzelfde bedrijf de overstap naar paid social planner. Tinne Hus dacht enkele jaren geleden dat haar verblijf in Londen slechts van korte duur zou zijn, maar uiteindelijk werd dit haar nieuwe thuisstad. Ze is dan ook bijzonder enthousiast om aan de slag te gaan in het Londense kantoor van Ogilvy Social.Lab. De Britse hoofdstad is bij deze gewaarschuwd voor de komst van Tinne Hus, want naast social media houdt deze straffe dame ook van boksen.