Carrefour Belgium lanceert het Act for Food-programma: concrete acties om beter te eten. Het deed een beroep op Ogilvy Social.Lab om de sociale media strategie uit te werken en de inhoud ervan te creëren. Terzijde: Ogilvy Social.Lab ondersteunt Carrefour Belgium al tweeënhalf jaar in zijn sociale media strategie. Voor 'Act for food' werkte het bureau aan de zichtbaarheid van de campagne op Facebook en Instagram. Om het doelpubliek op basis van hun consumptiegedrag te bereiken, werd de voorkeur gegeven aan interactieve formats, zoals Instagram Stories en Facebook Canvas. De ambitie van de Carrefour Group is om de wereldleider te worden in de voedseltransitie door haar klanten kwaliteitsvolle en betrouwbare voeding aan te bieden, aan een juiste prijs.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





