Carrefour Belgium lanceert het Act for Food-programma: concrete acties om beter te eten. Het deed een beroep op Ogilvy Social.Lab om de sociale media strategie uit te werken en de inhoud ervan te creëren. Terzijde: Ogilvy Social.Lab ondersteunt Carrefour Belgium al tweeënhalf jaar in zijn sociale media strategie. Voor 'Act for food' werkte het bureau aan de zichtbaarheid van de campagne op Facebook en Instagram. Om het doelpubliek op basis van hun consumptiegedrag te bereiken, werd de voorkeur gegeven aan interactieve formats, zoals Instagram Stories en Facebook Canvas. De ambitie van de Carrefour Group is om de wereldleider te worden in de voedseltransitie door haar klanten kwaliteitsvolle en betrouwbare voeding aan te bieden, aan een juiste prijs.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]