Ogilvy Social.Lab en iglo houden liefde tussen Belgen en Engelsen levend

De Brexit is een feit. Maar uit de EU, is niet uit het hart. Integendeel. Sommige dingen gaan nu eenmaal zo goed samen dat ze niet van elkaar los te denken zijn. Zoals Fish & Chips. Volgens Iglo en Ogilvy Social.Lab is dit de ideale match tussen België en Engeland en iets dat extra aandacht verdient. De combinatie van Iglo’s visfilets ‘Fish & Chips Wijze’ met Belgische frieten wordt gepusht door een TVC tag-on en versterkt door een social media campagne op Facebook en Instagram.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]