De Effies en de European Association of Communications Agencies hebben de winnaars bekendgemaakt van de 2023 Effie Awards Europe competitie. Van de finalisten stonden er 40 op de shortlist in de algemene competitie en 42 in het Best of Europe circuit. De finalisten zijn afkomstig van verschillende bureaus uit België - LDV United en Argenta voor de campagne 'I don't save, I invest' en ook Ogilvy Social.Lab en IKEA Belgium met 'I love you but', Denemarken, Duitsland, Frankrijk, IJsland, Israël, Italië, Letland, Polen, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Türkiye, Oekraïne, het Verenigd Koninkrijk en Zweden. En tadaa: beide Belgische campagnes kregen een Bronzen Effie Award Europe!
De jury van dit jaar werd voorgezeten door Ayesha Walawalkar, Chief Strategy Officer, Mullenlowe Group UK, en Catherine Spindler, Deputy CEO van LACOSTE. De prijsniveaus - Grand, Gold, Silver en Bronze - werden bekendgemaakt tijdens het Effie Awards Gala op 5 december in Brussel. De Effie Awards Europe worden georganiseerd door de European Association of Communications Agencies (EACA) in samenwerking met Kantar als Strategic Insights Partner, Google, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), ACT Responsible, Adforum.com, OneTec&Eventattitude en The Hoxton Hotel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]