De Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister heeft gekozen voor Ogilvy & Social.Lab in het kader van haar nieuwe communicatiecampagne ‘Positive Belgium’. Het doel is om het imago van ons land opnieuw op te krikken na de aanslagen in Brussel op 22 maart 2016. België kreeg het na de aanslagen namelijk zwaar te verduren. Toch is ons land meer dan dat: culinaire verwennerijen, opmerkelijke bezienswaardigheden, culturele toppers, mooie natuur en een unieke manier van leven. Tijd om onze multiculturele kameleon in het hartje van Europe terug op de kaart te zetten en aan te tonen dat we wel degelijk de moeite waard zijn: België ademt Belgitude.
Daarom ging de FOD Kanselarij van de Eerste Minister op zoek naar een partner om een geïntegreerde communicatiecampagne te ontwikkelen. Uiteindelijk ging Ogilvy & Social.Lab, in samenwerking met evenementenbureau VO Europe en mediabureau MEC, met de eer lopen. De samenwerking met Ogilvy & Social.Lab loopt tot eind 2018.
« Ons bureau ligt op enkele haltes van het metrostation Maalbeek. Net zoals alle Belgen werden wij diep getroffen door de gebeurtenissen van 22 maart 2016. Toch werden we ook geïnspireerd door de veerkracht van ons landje. De trots die we voor België voelen, heeft zich vertaald in een campagne die de FOD Kanselarij van de Eerste Minister wist te overtuigen en daar zijn we heel blij om, » zegt Patou Nuytemans, ceo van Ogilvy & Social.Lab Brussels.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]