Oh my blue box!

Voor het derde jaar op een rij gingen Flair en ING samen op zoek naar de beste ondernemersideeën met Flair Start-Up 2017, om hen te begeleiden tot een echte start-up. Kwamen als winnaars uit de bus: The Blue Box, een DIY-box voor koppels om zelf hun huwelijk te organiseren, en Oh My Box, gezonde lunchboxen geleverd op school. Met de Flair Start-Up willen ING en Flair ondernemerschap bij een jonge doelgroep aanmoedigen.
In samenwerking met het Content Advertising-team van Sanoma bracht Flair Start-Up 2017 gedurende drie maanden inspirerende getuigenissen van jonge ondernemers en tips om zelf de stap naar een eigen zaak te zetten, zowel online op Flair.be als in het magazine. Een jury, bestaande uit Eline De Munck, oprichter van brillenlabel Odette Lunettes, Lien De Pau, auteur van het boek ‘Get Real’, Frederik De Swaef, hoofdredacteur van Flair en Nathalie de Taeye, experte bij ING, selecteerde de tien beste ideeën waarop Flair-lezeressen konden stemmen. Uiteindelijk bleven twee Franstalige en twee Nederlandstalige finalisten over. Zij werden afgelopen maand professioneel begeleid tijdens drie coachingsessies: businessplanontwerp, productontwikkeling en marketing. De twee winnaars werden voor 50% gekozen door de Flair-lezeressen, en voor 50% door de jury. Anne Brabander, Mmrketeer bij ING: “Jong ondernemerschap zit in de lift, maar vaak hebben jongeren met een goed idee nog een duwtje in de rug nodig. Met de Flair Start-Up willen we publiek bereiken en met ING ons steentje bijdragen door beloftevolle ideeën te helpen groeien.”
De winnaars ontvangen elk 5.000 euro cash om de start-up verder uit te bouwen en een marketingcampagne in Flair. Frederik De Swaef, hoofdredacteur van Flair en jurylid: “Ik ben bijzonder trots op onze twee winnaars. Beide ideeën bieden een oplossing voor problemen en vragen waar de Flair-lezeres mee worstelt. Voor de jury springt The Blue Box er uit omdat het gestart is uit een passie, en omdat het een betaalbare hulplijn biedt voor koppels die niet weten hoe ze aan de planning van hun huwelijk moeten beginnen. Oh My Box biedt dan weer de perfecte oplossing voor jonge ouders met een drukke job, briljant! Als jonge papa weet ik maar al te goed dat het niet simpel is om iedere dag een gezonde lunch mee te geven aan je kinderen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]