'OK GO' voor uitbreiding Mediahuis

De Belgische mededingingsautoriteit heeft formeel het licht op groen gezet voor de uitbreiding van Mediahuis met een aantal media-activiteiten die tot nu toe bij de aandeelhouders Corelio en Concentra zaten.
Deze uitbreiding omvat Media Groep Limburg, de drukkerijen van Printing Partners, de huis- aan-huisbladengroep Rondom, de regionale tv-zenders, radio Nostalgie (Noord) en de participaties Metro, De Vijver Media, radio Nostalgie (Zuid) en Flanders Classics.
In de nieuwe structuur wordt Mediahuis een groep met ongeveer 2.000 medewerkers en een omzet van meer van 530 mio euro waarvan een derde wordt gerealiseerd in Nederland. De verschillende nieuwsmerken van Mediahuis zijn goed voor een dagelijkse verkochte oplage van ruim 900.000 kranten en een online bereik van 2 mio unieke digitale nieuwsconsumenten op dagbasis. Met deze goedkeuring zet Mediahuis een verdere stap op zijn weg naar een multimediaal mediabedrijf in België en Nederland. De groep wil zijn positie straks nog verder versterken met de overname van Telegraaf Media Groep.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]