Na Catherine Hubaut (Biggie Benelux) en Tobias Lööf (SeenThis) deelt nog een spreker van de NextGen Summit 2025 zijn visie op artificiële intelligentie: Martin Danet, Chief Marketing Officer bij Olyzon.
In een videoboodschap waarschuwt hij voor een veelgemaakte fout: AI zien als een wondermiddel of een voorbijgaande hype. Volgens Danet is het niet de bedoeling dat AI menselijke intelligentie vervangt, maar dat het die versterkt.
“Wanneer het met intentie wordt ingezet, wordt AI een onzichtbare partner,” legt hij uit. Concreet helpt het om fricties weg te nemen, capaciteiten te vergroten en vooral om professionals de meest waardevolle bron terug te geven: tijd. Tijd die zij vervolgens kunnen besteden aan wat enkel mensen kunnen: verbeelden, creëren en verbinden.
Die boodschap sluit perfect aan bij de ambitie van de NextGen Summit: tonen dat AI geen bedreiging vormt voor de media- en reclamesector, maar juist een hefboom is voor innovatie en prestaties.
De NextGen Summit vindt plaats op 1 oktober 2025 in Quartier Papier (Zaventem), met PUB als mediapartner.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]